söndagsmys

ojojoj vilken sovig dag det här har varit. jag har legat ute på hammarbyfilten på min baksida hela dagen, läst ut en bok och planterat ut mina röda solrosor och luktärterna. imorgon är det de gula solrosornas tur. igår var jag på en superspännande och rolig tjugoårsfest, för ninni har ju fyllt år. det var väldigt många nya situationer och grejer, det var hur kul som helst. vi vände på kvällen och började med att gå till puls och avsluta på cromwell, och det var ju också en ny grej. så nu är jag ju ganska trött, som man kan förstå. nu ska jag titta på ett till beverly hills-avsnitt och sen titta på en mysig film. ha en fin söndagkväll gullisar!
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0