linköping och sötnosar

idag har jag varit i linköping med trixxarn och kimsan. det var en finfin dag, kimsan körde rally på e4 och vi fick lyssna på bra sommarhits. vi gick på utställning och sen köpte vi sallad av en lite långsam men mest pratsam tjej på fräcka. salladen förtärdes i en park, och sen åkte vi tillbaka till norpan. jag och trixx följde kimsan till jobbet och sen gick vi och drack iste i kärleksparken. sen följde jag trixxarn till bussen och cyklade hem. det var min dag det, nu ska jag nog gå ner och heja lite på eric saade. det kan han nog behöva.

trixxarn fick posa vid de rosa tulpanerna, för de matchade hennes klänning
kimsan fick posa vid de svarta tulpanerna, för han är ju kille
sen åt vi!
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0