inlines, blåbär och spenatsoppa

hej pluttisar!
idag är det torsdag och jag har hängt med sarafari hela dagen. först ville hon åka inlines, så jag fick agera bromskloss/draghjälp. sen åkte vi hem till henne och vi bakade blåbärscookies, sen bjöd hon på spenatsoppa med sting i och jag drack till och med apelsinjuice för att få ut den maximala vitaminmängden. duktigt av mig. sen cyklade vi hem till mig och jag bakade sirapskakor, medan sara skrev i min nyinköpta roliga bok. sen såg vi på shrek forever after och det var himla kul. sen åkte sara hem. och nu sitter jag här och dricker te. jag hade tänkt att jag skulle åka till uppsala i helgen, men sen blev det inte så för hedvig skulle tydligen få andra gäster. men då kan jag vara hemma istället, och det är ju rätt bra för imorgon kommer hannelis hem! hurra hurra.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0