en måndag i maj

nu har det varit valborg och blivit måndag. jag och lokatten sitter i köket och lyssnar på radio och har nyss ätit stekt strömming med potatismos. fina grejer. idag har jag bara tittat på beverly hills och duschat och gjort en hårinpackning. om lite drygt en timme ska pappas kompis som tydligen har en köksfirma komma hit och ta mått och fundera lite. för nu verkar mina päron ha bestämt sig för att de ska göra om i köket. det blir spännande det.

i lördags var jag och trixxarn hemma hos jollen, sen gick vi till puls. what's not to like about puls alltså, det stället är magiskt. jag sov hos joline och fick pannkaka till frukost, senare på dagen var jag i stallet och red ut en sväng på mamba. det var fint, men det har blivit lite kallt på sistone. känns tråkigt att ha jacka på sig igen. nu ska jag göra en kopp te och titta vidare på beverly hills.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0