en elefantkväll

spontangick nyss på bio och såg water for elephants. måste säga att det var bland det finaste på ganska länge. har ju alltid varit lite svag för hela cirkuskonceptet, om än på ett romantiserat vis; elefanter och hästar och vimplar och lejon och coola akrobater och allt vad det är. dock känns det ju som att det var bra mycket mer storslaget att gå på cirkus för åttio år sen än vad det är nu för tiden. och trettiotalet gör sig också väldigt bra på film, älskade reese witherspoons kläder och hår. och även om det tar emot att säga det, så tycker jag nog att robert pattinson är rätt stilig ändå. men det berodde förmodligen på att han var så bra på att handskas med elefanten. christoph waltz hade förstås rollen som den osympatiske cirkusdirektören, ni kommer väl ihåg honom i inglourious basterds? vilken sötnos. och en förbannat duktig skådespelare. nu ska jag sova, imorgon ska jag rida mamba för maria!

yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: lussan

åh jag vill med se den!!!

2011-05-06 @ 10:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0