solen

hej gullisar
har ni märkt att det är vår nu eller? jag sitter just i detta nu ute på altanen och solar näsan tillsammans med lokatten, för vi vet ju allihop att fräknar är det tydligaste vårtecknet som finns. och fågelkvitter då. snart hör man nog också årets första koltrast. det ser jag fram emot. alldeles snart ska jag gå in och ta en dusch, sen ska jag bege mig in till stan. men först vill jag dela med mig av min senaste hang-up, nämligen serien downton abbey som går på ettan på lördagar. tror tyvärr att ni bara kan se det senaste avsnittet, men det är inte fy skam det heller. ha så kul!
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: Kim

Älskar solen, snart kan vi parkhänga!

2011-03-08 @ 16:22:03
Postat av: lussan

och röka lite marijuuuuana som negern en gång i tiden sa!

2011-03-08 @ 17:19:11
Postat av: lilla e

haha vad fan louise. vi kan sitta och röka ganja hela dagarna och så har vi inga pengar så vi börjar bryta lagarna!

2011-03-08 @ 18:17:18
URL: http://plusebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0