monday monday

hejhej sötisar
idag är det måndag igen. det blåser jättemycket och är helt genommulet. om lite drygt en timme ska jag promenixa till stallet för att longera mambsan lite i ridhuset, men först ska jag titta på lördagens avsnitt av downton abbey! förstås. känner mig alldeles förväntansfull. i fredags var jag ju förresten på en väldans lyckad överraskningsfest för kim-kim som snart fyller tjugo år, och vi festade och fnittrade och lekte. sen gick vi till puls och hade kalaskul. i lördags var jag på babyl med gullisarna, sen gick vi till bonbon på värmekyrkan som nog var det minsta, varmaste och mest högljudda på väldigt länge. men ändå fint. gillar ju snygga människor. nej, nu blir det engelskt 1910-tal! hejhej
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0