HALLÅ

idag är det exakt en månad kvar tills jag fyller tjugo. det är fan galet. imorgon ska jag göra nåt som kan (och kommer) bli himla kul och väldans spännande. idag har jag pratat med hannelis i telefonen och det var trevlans för jag saknar henne väldigt mycket. idag blåser det hur mycket som helst men det är varmt, typ tretton grader, och soligt så jag är nöjd ändå. varma vindar. som orup skulle ha sagt. nu vet jag inte om orup skulle säga så, men det känns som nåt som han skulle kunna säga. så nu ska jag nog gå ut och sätta mig på altanen, hitta en plats där det är lä och bara mysa. kanske med en god bok, om den inte flyger iväg. då får jag lyssna på musik istället.
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: lussan

håller tummarna för dig ebbsan!

2011-03-23 @ 09:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0