en tossig torsdag

här sitter jag och knaprar på en ikeapizza! det är spännande. på ikea har dom fan allt. idag har jag tittat en massa på beverly hills och förundrats över att dom är så himla små och att brandon är världens bästa kille. honom skulle man ha. jag har även fikat på kuriosa med kimsan och gått en liten sväng på stan, vi tittade på vårskor men hittade nog inget av värde. sen gick vi och köpte böcker och då strålade vi samman med lussan och pollan och så gick vi och satte oss på skafferiet. sen åkte jag hem och bytte om och så tog jag bilen HELT SJÄLV till stallet. det kändes konstigt och tyst så jag började sjunga på den här låten och då kändes det genast mycket bättre. på hemvägen tog jag en sväng runt smedby också, för att känna in mig lite. imorgon ska jag hämta upp trixxarn och så ska vi åka hem till lussan och äta våfflor! gillar inte våfflor men gillar ju att hänga med gullisarna. imorgon kväll ska jag och sötmary gå till världens och sen kanske vi till och med går till puls. det kommer bli så himla kul! det var länge sen som vi hittade på nåt utanför stallet. det blir en helfin fredag, det känner jag på mig.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0