sömntuta

idag är det söndag och jag är trött. jag har spenderat den större delen av dagen åt att titta på beverly hills och att dricka vatten. igår var det lördag och jag var i stallet hela dagen, för jag hade ansvarsdag. på kvällen hade jag bjudit hem trixxarn och kimsan på middag och häng innan karateklubben, och det var trevligt. karateklubben var också trevligt, men man blir så fruktansvärt trött.

och nu har filip kommit hem från trosa, så hela huset är fullt av grejer och eldlukt. ischans. snart ska jag gå iväg upp till skogsbrynet och plocka lupiner, för idag kommer mamma och pappa hem från nås och pappa fyllde år igår. och så ska jag snitta om några rosor också. det är ju kul för dom att få hålla lite längre.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0