planlöst

idag är det onsdag. jag har nyss fått mitt intyg från nt och det känns bra, då kan jag kryssa av det på listan. jag sitter här och dricker vatten och klurar på om jag ska åka in till stan och leta efter en bra klänning eller så. känner att jag behöver nåt nytt. men jag vet inte. ikväll ska jag till stallet, för då kommer trixx, pollan, addis och kimsan och ska rida en lektion för maria. det ska bli spännande! och kul. jag ska ta en massa bilder. hoppas att det inte kommer regna bara. imorgon, förresten, ska jag åka till nås. och sen kommer jag nog hem på söndag eller så. det ska bli ganska skönt att åka dit och bara strunta i allt. midsommar alltså. det blir ju ändå aldrig som man vill. då är det bättre att sitta i en liten röd stuga mitt i skogen, regna bort på en festplats med den finaste midsommarstången, åka på dagsutflykter till leksand och borlänge och bli galen på myggor, föräldrar och syskon, för att man bor på varandra. då blir man extraglad när man kommer hem också.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0