full rulle

buhu, det både känns och låter som att jag har svalt en hel hink med sågspån :( stackars mina små stämband. men icke desto mindre ska jag alldeles snart ge mig av in till stan för att kolla lägenheter med kimsan och sen ta en efterlängtad fika med amanda. det var typ tusen år sen som jag träffade henne och pratade igenom saker och ting, det ska bli så himla kul! och senare ikväll ska jag åka till stallet och fota maria lite granna.

igår kväll mysade jag med trixxarn, addis och lussan. vi var på världens och åt lite, sen gick vi till gräsremsan vid louis de geer och dog på revyn på kråkholmen, testade nya saker och talades vid. det var också fint.

men nu ska jag försöka lista ut vilket humör vädret tänker vara på idag, och rota fram nåt man kan ha på sig. jag tycker att det gott kan få vara lite svalare idag. mm. nu är det fan sommar.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0