fredagsmyset

idag är det exakt ett år sen som jag tog studenten, det är helt galet. jag firade det på följande vis: tittade på beverly hills, åkte till city gross och handlade vattenmelon, kollade på en massa godis på candyland, tittade på en vampyrs bekännelse, promenixade och åt mat. och allt detta med sarafari förstås. jag tyckte att den där filmen var så himla bra den första gången jag såg den för flera år sen, men nu vet jag inte riktigt. fast jo, den är ju bra förstås. men inte så bra som jag kommer ihåg att den var. menmen. jag har ju typ alltid varit lite hemligt kär i christian slater. av nån konstig anledning. så det var ju bra i alla fall.

hur som helst. idag är det alltså fredag och jag spenderar kvällen hemma, med tekoppen i högsta hugg. det är bra, både för mig och för min hals. jag måste börja sluta vara ute och flänga så mycket. tror jag. imorgon ska jag nog till stallet och sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. man får se.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0