den sista svängen

idag är det söndag, jag har nyss ätit jordgubbar med mjölk och nu sitter jag här och dricker kaffe. det är mysigt. igår kväll tittade jag på godzilla varvat med john tucker must die. det var spännande. speciellt godzilla, den var typ king kong blandat med jurassic park. alltid samma visa.

just den här söndagen var också min allra sista som fodervärd på mambsan, så hon och jag tog en lång lång lång skrittur i skogen. det var mysigt och jag fattar inte hur jag ska kunna åka ifrån henne i höst. det kommer bli jobbigt att gå från att ha träffat henne nästan varje dag i sju år till att bara få träffa henne några få veckor om året. men som tur är så har jag anlitat maria som min mambaspanare, som ska rapportera varje vecka och ha lite extra koll på henne. det känns bra. och jag ska ju inte ta ut det i förskott. jag har några braiga mambamånader kvar innan det är dags att sluta. så nu ska jag inte tänka mer på det.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0