we're just two dreams under the same sky

nu är det tisdag och jag ska snart gå och lägga mig. idag har jag varit på världens med sofia, sjukt välbehövligt. med henne har man fan aldrig en tråkig stund, konstant skrattvärk i kinderna. vi satt och drack kaffe och pratade festivaler och skräckfilmer tillsammans med matilda och en till tjej som jag aldrig förstod vad hon hette. men hon var söt. vi var alla så himla söta. jag har en enorm spindel i mitt tak, han har suttit där i flera dagar och jag vågar inte peta ner honom. det är knappt så jag vågar sova här inne. inte för att jag är rädd för spindlar, men det är lite obehagligt att ha honom springa lös här när jag ligger och sover. tur att han är för stor för att kunna krypa in i min näsa eller mitt öra. eller, det skulle han i alla fall inte kunna göra obemärkt. hoppas jag... på torsdag är det 60-årsfest i lindö, och på fredag och lördag är det munken in the park. sjukt dålig line-up tycker jag nog, men jag ska väl släpa mig dit på fredag för att se markus krunegård i alla fall. på lördag var det bara dåligt, hatar sahara hotnights mer än jag kan beskriva med ord. men jag ska gå på djungelklubben hur som helst, ska leta rätt på min tarzan. men inte hoppas för mycket. imorgon kommer mami och papi hem från nås, så då har jag inte längre huset för mig själv. det var ju skönt så länge det varade.
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: Mary

Saknar dig stjärnan!! <3

2011-07-06 @ 21:01:49
URL: http://marypoynter.blogg.se/
Postat av: lilla e

saknar dig också gullunge! läser din blogg varje kväll, hoppas att du har det så bra som det verkar! <3

2011-07-06 @ 21:26:49
URL: http://plusebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0