nu är det slut

alldeles nyss var det sista harry potter-filmen med sarafari! det var himla spännande, men jag känner mig inte särskilt tom. det är nog det som är mest sorgligt. stridsscenerna var knäppt mycket koola i alla fall. och det är ju bra. slutet var konstigt men roligt. det satt en sjukt jävla jobbig kille bredvid mig, han var ensam och satt och pratade HELA tiden. jag ville bara slå honom. han förstörde allting. men jag fick inte slå honom för sara. tur för honom, jävla jävel. längst fram i salongen satt ett gäng tjejer som applåderade så fort som någon gjorde/sa något bra. fan för dom också. jag får nog sluta gå på bio, klarar inte av människor längre. menmen, det var ju kul ändå!
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0