ibland får man vara lite tokig

nu är det en helg senare och jag är lite sliten och trött. men ojoj vilken fin lördag det var. först var jag på förfest med trixxarn och trixxarns kim och deras kompisar och det var mucho trevligt. vi spelade mustaschmemory och jag förlorade stort, har visst dåligt minne i kombination med vin och identiska mustascher. sen gick vi till trappan och tog en svängom, det var inte lika mycket människor där som det brukar vara och det var ju rätt skönt. sen skulle trixx och kim gå hem, så jag strålade samman med maria och vi skulle bara gå en till liten sväng innan vi gick hem för att sova, men då träffade vi hockey-robban och helt plötsligt följde vi med honom på efterfest till kneippen. det var spännande och väldigt wild and crazy, sportkillar från stockholm brukar ju inte direkt vara vår melodi. men han var så trevlig så, jämförde sig med en nallebjörn och luktade gott, så det var lugnt. vi blev bjudna på öl och hockeyprat och annat djupt prat, men sen kändes det som att vi borde gå hem och sova så då gjorde vi det och ditchade robban. sen vaknade vi och åt godis och drack hallonsoda till frukost. galnaste jag nånsin gjort, kommer nog dröja länge innan jag gör om det. äter godis till frukost alltså.

igår var således en väldigt trött dag, jag kom hem vid tretiden och sen vilade jag upp mig för att orka cykla ut till hästarna och kolla till dom. de var också väldigt trötta, stod och sov i en stor hög, sötnosarna. men alla mådde bra och jag kunde cykla hem och hade medvind hela vägen. asbra. nu ska jag nog börja planera lite inför emmaboda, måste försöka lista ut vad det möjligtvis kan bli för väder. man vet ju aldrig.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0