fredagsregn och den ständiga köpglädjen

idag är det fredag och jag har varit inne i stan med trixxarn. vi fikade och gick en sväng i affärerna, jag köpte kalasfina hårsnoddar med rosa plastrosetter på och en jättefin äppelring på h&m. hur fina som helst. ville gärna köpa en röd och fin väska också, men nu får jag nog ta och lugna ner mig lite. man är ju trots allt inte gjord av pengar :( i kassan på h&m stod anders och jobbade, kul att träffa honom, sötnosen. sen lyckades jag ju förstås få med mig något från lagerhaus också (man måste ju), så det blev ett duschdraperi (haha jo) som jag tittat på jättelänge. och nu gick det loss på 27 SPÄNN. kändes värt. så kimsan, om du fixar lägenheten så fixar jag inredningen, okej? bra.

idag kommer maria hem från strömsholm och imorgon ska vi kalasa loss och gå ut, antingen till puls eller till trappan. vi får se. det blir ju superduperkul i vilket fall som helst. igår såg jag på la vie en rose, alltså filmen om edith piaf, och typ dog lite. inte för att den var bra (fast det var den förstås, som film sett, marion cotillard är ju typ den bästa och lite snyggaste skådespelaren), utan för att jag verkligen inte tycker om edith piaf. jävla gaphals. otrevlig och dan. hujedamej. kan inte uppskatta henne alls. nä. nu ska jag nog ta och baka lite, har hittat ett braigt pajrecept som är highly addictive!
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0