en liten sammanfattning

idag är det tisdag. jag har hittat på en del roliga saker på sistone. i lördags var jag i kärleksparken med trixx och addis, och sen gick vi till djungelklubben. hittade ingen tarzan, som väntat, men å andra sidan hade jag ju lite problem med att se människor över huvudtaget. well well. det var en partykväll i alla fall. minst sagt. igår var det måndag och filip kom hem från vasa. jag åkte och hämtade honom igår på förmiddagen, han hade åkt båt hela natten. verkar ju jobbigt. sen åkte vi hem till farmor och farfar och fick äta kantarellpaj och jordgubbar med glass, sen åkte vi och handlade. på kvällen tog jag en promenad med sarafari, och när jag kom hem så köpte jag en biljett till emmabodafestivalen. ganska bra och spontant av mig tycker jag nog. det ska bli hur kul som helst! idag har jag inte gjort så mycket, jag har nyss ätit lite och snart ska jag cykla ut till bjällbrunna för att kolla till hästarna, gå på fästingjakt och krama på mambsan. hon har tydligen blivit svullen i sitt onda ben, hoppas att det inte är så farligt. ikväll kommer sara hit, vi ska kolla på dödsrelikerna del ett, för imorgon ska vi gå på del två-premiären! jag är så jäkla excited. hoppas att vi inte kommer dö när den är slut, för då är ju allting över. känns nog lite sorgligt. men mest spännande. jaja. nu ska jag åka och hästa lite!
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0