det är en annan morgon men vi har varit här förut

idag är det lördag och hela världen står still. efter en massaker i norge och ännu ett åskoväder så blir man ganska tom i huvudet. är så trött på människor och förstår inte hur vi fungerar, dessutom blev tydligen nt:s tryckeri utslaget av åskan inatt. fuckar upp min morgonrytm lite grann, men det är ju förstås inte ett problem. det verkar som att det även är vatten typ överallt i hela den här staden, söderleden är tydligen översvämmad och det känns ju konstigt. och lite häftigt. jag gillar ändå när man märker att naturen faktiskt har lite att säga till om. snart ska jag åka och handla lite, om jag kan dra upp filip ur sängen vill säga. det är ju roligare om man är två. jag har funtat lite på om jag borde gå ut ikväll, har känt mig så himla grå på sistone, men nu har jag kommit fram till att jag ju faktiskt köpt en ny kjol och att den förtjänar att få följa med ut på äventyr. har man på sig något som är knallgult så kan man inte vara deppig. känns som en bra livsfilosofi, och ett litet och dåligt problem i relation till allt annat som händer. men så är det ju. så först och främst ska jag bädda rent och ta en dusch, och sen ska jag försöka peppa igång lite. vi får se hur det blir, men det ska nog gå vägen. allt går bra när man lyssnar på backstreet boys.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0