den tillfälliga agorafobin

idag är det torsdag och det har hänt något konstigt med mig. det är värsta gratiskonsertdagen här i stan, men jag bara orkar inte vara på samma ställe som en massa uppklädda och coola människor. så mycket ljud och öl överallt. så jag tog spårvagnen hem, fixade en kopp te och ska titta på film istället. det passar mig bättre, i alla fall just nu. hoppas att jag kommer över min folkskygghet lagom till emmaboda. såhär kan vi ju inte ha det. men! jag är ändå glad och nöjd, för nu har jag och kimsan fått tag i en braig lägenhet. det blir kanoners. nä, nu ska jag och lokatten gå och se på the virgin suicides (josh hartnett i page, hallå!) och sen kanske sova en liten snutt. imorgon ska jag skjutsa sarafari till busstationen och då måste man ju vara pigg och glad!
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0