då var det dags igen

idag är det fredag och klockan är ungefär kvart över sju. jag sitter här och frukosterar och ska snart åka till stallet, för idag är det dags för det årliga betessläppet. åh de kommer bli så glada och tokiga, söthästarna. hoppas att det blir en fin semestermånad för dom. efter att vi släppt dom så är det ju dags att åka tillbaka till stallet och tömma boxarna och städa och feja lite. sen ska jag åka hem, och mina päron åker till nås så jag har huset för mig själv i fem dagar. woop woop. ikväll är det inflyttningsfest hos johanna, och sen ska vi gå till puls! känns som att det kommer bli rätt fint. nä, nu ska jag frulla färdigt.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0