jubileum

jag vill bara informera om att just idag är det exakt nio år sedan som lokatten flyttade in hos oss på heltid! alltså nio år sedan som vi tog hem en riktig liten galning. hon luktade stekos och var helt knäpp och näst intill ohanterlig, och det är så svårt att föreställa sig att den katt som en gång krokade fast sina klor i min näsa, mitt ögonlock och mitt öra är samma gosekisse som bor här nu. det känns som att hon flyttade hit igår. och samtidigt så känns det som att hon alltid har varit här. ett som är säkert är i alla fall att hon är världens finaste katt och min allra bästa vän, och jag skulle aldrig kunna klara mig utan henne nu. min fina fina kattskatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0