i brist på annat

idag har jag ätit:
  • frukost som bestod av skivad banan, yoghurt, pumpafrön och en kopp te. dvs en helt vanlig vardagsfrukost.
  • jag delade en morot med mamba när vi kom tillbaka till stallet efter vår lilla skrittsväng i skogen.
  • lunch som bestod av spaghetti, köttbullar och sallad (det hör faktiskt till ovanligheterna att jag äter lunch, vill jag bara påpeka. men pappa var hemma idag. därför.)
  • fika med anna på broadway, som bestod av två koppar kaffe och en liten söt minisemla. och hela the hives var där. men dom åt jag ju inte på. bara lite liksom.
  • kvällsmat som bestod av två rostade mackor och fyra koppar te.
ja det var det!
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: lussan

hörredu din tenarkoman, det här påminner om en annan bloggare (MUMS!) som också brukar skriva vad hon ätit i detalj. nu har hon inte skrivit allt hon ätit på ett tag så det var tur att du tog saken i egna händer :) vad säger du om att byta ut te mot lite alkohol på fredag kanske?

2011-01-19 @ 23:31:40
Postat av: lilla e

heheh! jamen du, fredag låter väl finfint! inte lördag alltså? fick för mig att det var lördag. men fredag går ju minst lika bra!

2011-01-20 @ 00:09:30
URL: http://plusebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0