huller om buller

jaaaa klockan är kvart över fyra och det är inte ens mörkt ute! det är underbart. idag är det lördag och jag har hunnit med en del grejer, jag har till exempel varit på hela människan med mamma och storhandlat. jag köpte en massa väldigt användbara saker, bland annat en gipsleopard (till min kattsamling) och två fat att ha kakor på, en ugnsfast form i fin blå färg och sex små likörglas. eh, ja... jaja. efter detta äventyr så åkte jag till stallet, där det mesta redan var gjort, så jag hängde mest med sötmary. fina fina tjejen. sen fick jag skjuts hem av henne, tack!

ikväll ska jag nog titta på härliga romantiska komedier, åh så befriande. och äta lax och pasta. i torsdags var jag ju förresten på republik och såg björnstammen, tillsammans med trixx och julia. helt underbar kväll. allt är faktiskt fantastiskt.
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: Julia

Ja det var faktiskt en fantastiskt fin kväll, tack för den!

2011-01-30 @ 04:01:15
URL: http://vladimirbrusilov.blogspot.com
Postat av: lilla e

jamen tack själv du!

2011-01-30 @ 12:30:56
URL: http://plusebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0