*hihi*

nu kompenserar jag för att jag inte skrivit nåt här till er på flera dagar, och skriver tre inlägg på en dag! heltidsjobb ju. vill bara meddela att jag belönade mig själv med en oändligt söt kofta när jag var på väg hem från skolan idag, en mintgrön sötsak med vita duvor på. den gör så att det luktar vår already! dessutom kom mamma nyss in och gav mig en sån fin spontanpresent ("för att jag är så duktig"), fina hjärtpepparkaksformar i olika storlekar och VÄRLDENS sötaste diskhanddukar med rosor och prickar på! jag älskar småprylar. och köksprylar. var inne på cervera idag och köpte nästan en skål som jag tänkte skulle vara strålande att ha jelly i. för det äter man ju så ofta liksom. och jag har ju eget hushålle liksom. nä.
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: Mary

Åh ebbsi det är du som är söt! Och tack för att du fixar Alexanders nummer, dig kan man alltid lita på :D Ses imorgon, PUSS!

2011-01-13 @ 20:36:08
URL: http://marypoynter.blogg.se/
Postat av: Pollan

Duktig flicka ebbsan! :)

2011-01-13 @ 21:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0