hatar fortfarande sahara hotnights

hejhejhej!
idag är det lördag och jag har varit i gasen sen klockan sju imorse. känns rätt skönt att vara klar med stallet redan, nu ska jag bara chilla och duscha och måla naglarna innan jag beger mig till lussan ikväll. ska bara få veta när vi ska vara där.

just nu lyssnar jag på p3, och det är tracks topp 40 under 00-talet. sjukt svängigt! allt möjligt kul som drar fram en massa fina minnen. och igår hängde jag ju med julia, det var himlarns trevligt! först blev jag bjuden på lunch hemma hos henne. hon hade lagat jättegod lasagne och dessutom har hon ju världens finaste lägenhet. sen bestämde vi oss för att gå en sväng på stan och fika lite granna. det slutade med att jag köpte en väska som ser ut som en knallröd legobit och en massa fina ringar. fina köp, jajamänsan. men nu ska jag nog gå och rota i min garderob och se vad jag kan ha på mig ikväll. det kan bli spännande.

ikväll är det ju dessutom p3 guld! det kommer jag ju inte kunna se, antar jag, men jag får kolla på det senare. man vill ju inte missa liksom. världens grej.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0