fredagsmys på en torsdag

nu är det över! idag skrev jag min sista tenta, och jag kan andas igen. höll på att bryta ihop i tisdags och kände att det bästa nog vore att inte utsätta mig själv för sånt här på ett tag. jag har ändå haft en superbra höst, läst ett ämne som jag verkligen har varit intresserad av och lärt känna människor som jag verkligen gillar. men jag tror att jag behöver göra nåt annat nu. jag kan ju redan plugga, nu måste jag lära mig nånting nytt. men till att börja med så ska jag bara gå i ide. sova massor, titta på film och ta hand om mamba. till att börja med.
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: lussan

jaha, jag trodde att din kurs skulle hålla på fram till våren! då blir det massa lektimmar för oss:) har du varit på puls eller vad det nu heter än?

2011-01-13 @ 19:32:46
Postat av: Pollan

Grattis ebbsan, o nu får du andas ut ordentligt! =)o nu får du börja uppdatera din blogg flitigare igen haha ;) Puss

2011-01-13 @ 19:37:13
Postat av: lilla e

lussan: jag var på puls i lördags! det var awesome! jävligt dyrt också.

pollan: ja nu jävlar! nu är jag tillbaka

2011-01-13 @ 20:16:41
URL: http://plusebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0