excited

nu har jag belönat mitt stackars lilla huvud med TRETTON välförtjänta timmars sömn! inte illa alls. jag är oerhört glad och exalterad för det ska hända två roliga saker idag. minst två roliga saker:
  1. klockan femton ska jag dressyrträna för cissi, och maria också. det ska bli sjukt kul. jag är galet pepp för hela den här våren! bring it onnnn
  2. ikväll ska jag åka till linköping, för jag är hembjuden på middag hos anneli i klassen tillsammans med en massa andra klassisar! åh det ska bli så himla himla trevligt!
nä nu spricker jag snart. nu ska jag äta upp mitt ägg, sen ska jag hoppa i kläderna och promenixa till stallet. hoppas att er dag är lika fin som min!
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0