minst en decimeter

hej sötnosar!
idag är det fredag. jag har varit och fikat med trixxarn, och så har jag varit och klippt mig. jag var inne i ett provrum på h&m igår och råkade få syn på mitt hår i spegeln bakifrån, och traskade resolut direkt till frisören för att boka tid. som tur var så hade hon tid för mig redan idag, och det var himla skönt. nu har jag knappt nåt hår kvar! jag ska göra nåt som jag inte brukar göra, och visa resultatet på en bild här. det är kort och tvärt och fräscht och SKÖNT.
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: Josefine

Snyggve!

2011-02-04 @ 17:07:41
Postat av: lilla e

duuuu kan va snygg jossan!

2011-02-04 @ 20:49:33
URL: http://plusebba.blogg.se/
Postat av: lussan

döööläcker ebbsan! jag har varit sugen på att klippa mig sådär jättelänge men är för feg, men du, du är modig du:)

2011-02-05 @ 00:07:47
Postat av: lilla e

naw tack lussan! gör det du också så kan vi bli som twins!

2011-02-06 @ 19:02:52
URL: http://plusebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0