måndag igen

jag är fortfarande lite trött sen kalmar, och har fortfarande lite ont i mitt lilla huvud. så idag har jag typ inte gjort nåt vettigt. tittat på filmtrailers hela dagen, läst dv och sen åkt till stallet. mamba var på sitt bästa myshumör och det var ju jag också, så vi kunde stå och mysa ända tills hon skulle upp till ridhuset och jobba. fina hästtjejen. imorgon ska hon och jag träna för cissi och det ska bli himla spännande, som vanligt. gud vad jag längtar tills det blir vår så man kan börja rida ute igen. och jag ska köpa nya ridstövlar snart, har kollat både på avantia och hööks men inte riktigt fastnat för några än. jaja. får väl åka en sväng inom en snar framtid.

egentligen ska jag plugga teori hela dagarna. men jag får börja med det imorgon. typ.
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: Pollan

Blogga råååå. Som kimpan!:D

2011-03-05 @ 23:04:34
Postat av: Kim

Ja kom igen nu, tagga till för fan!

2011-03-06 @ 16:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0