kalmar

nu ska jag slänga upp lite bilder från vår helg i kalmar! enjoy.

addis hade lagat mat till oss, som en sann familjefar
kimsan blev visst lite trött i ögat. lång bilfärd + mat + vin, man förstår ju
äta och mysa
kimsan var tydligen fortfarande trött i ögat
tessibästi festade på golvet med vin och snickers! och mariekex. rock onnn
lussan var gangstah dj och drog förmodligen igång typ bananer i pyjamas eller så
sen festade vi i en främmande lägenhet, men det hindrade inte trixxarn från att vara på strålande humör
inte dom andra heller
jag kommer inte ihåg vilka det här är men de såg ju ut att ha kul
han killen till vänster dansade crazy till snook och killen till höger hette album, fint va
trixxarn festade lite till på golvet
sen var det lördag eftermiddag och jag tog en lite suddig bild på ett vattentorn
och en ännu mer suddig bild på kimsan och trixxarn och addis
sen var det söndag och vi myste hela dagen innan vi åkte hem igen
det var en fin helg hörni. det är bra att ni är så söta och mysiga. mina små gullisar.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0