glad alla hjärtans kväll, mina sötnosar

idag är det ju alla hjärtans dag, som vi alla vet. jag tycker att det är en fantastisk dag på alla sätt och vis. till att börja med så är det ju faktiskt en dag, och varje dag är en gåva. det är sant. dessutom är det en dag där alla fokuserar lite extra på den människa/de människor som de älskar. det finns väl inget vackrare än det. ändå vimlar det av folk som HATAR alla hjärtans dag, och man kan läsa om att "2 av 3 unga tjejer känner sig utanför på alla hjärtans dag". jag förstår det verkligen inte. jag har ingen pojkvän, men jag är inte ensam eller utanför för det. jag har världens bästa familj, och världens bästa vänner. kanske vore det lite kul att ha en pojkvän, men jag antar att jag klarar mig lika bra utan. jag förstår inte heller hur man kan bli provocerad av att andra människor visar varandra sin kärlek. jag älskar att umgås med mina vännisar när de är med sina pojkvänner, för jag blir otroligt glad av att se att de är så himla lyckliga och kära. det är nog det finaste jag vet.

och om man tycker att alla hjärtans dag är årets sämsta dag och ett kommersiellt jippo (vilket det ju faktiskt är, men ett fint sådant!), så är det ju bara att tänka att det är en dag som alla andra. alla dagar tar slut till slut. och imorgon är det den femtonde, och således är det typ ett år kvar tills man får lida helvetets alla kval under en hel dag igen. imorgon är en dag som alla andra.
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: Pollan

Fina tankar Ebbsan, när din kärlek kommer till dig kommer du få mycket fin kärlek pga dina fina tankar o ditt goda hjärta! Thats 4 sure. :) Pussisar

2011-02-16 @ 10:15:22
Postat av: lilla e

naw pollibollan! let me know när du hittar honom åt mig ;) pusspårej

2011-02-16 @ 18:54:05
URL: http://plusebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0