inte så fredagsmysigt

nu är jag sjuk igen :( inte kul alls. det jobbigaste är att vi ju ska hålla vår presentation på onsdag, så jag måste ändå sitta och plugga med dom andra varje dag. tur att jag tycker om att umgås med dom. idag är det fredag och jag ville så gärna, så gärna gå ut ikväll, men nu kan jag ju inte det. ska sitta hemma helt själv och titta på på spåret istället, samla några fler pensionärspoäng. fast jag tror inte att det kommer bli så pjåkigt, morgan och christer ska ju vara med så det ska bli spännande! det bästa vore förstås om jag kunde sluta försöka hosta upp mina lungor. men man kan ju inte få allt här i världen. en sak att glädjas åt är i alla fall att om exakt två veckor så är jag hemma i norrköping igen, för julfirande, lokattsgos och familjemys!
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: Mary

Krya på dig katten! När du kommer hem så ska vi mysa sönder oss och göra dig helt friiiisk! :)

2011-12-02 @ 23:19:56
URL: http://marypoynter.blogg.se/
Postat av: lilla e

det tycker jag låter som en finfin idé!

2011-12-04 @ 23:16:10
URL: http://plusebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0