en fin vecka på gång

hej gullisar! idag är det måndag igen. jag har haft en finfin helg med märkliga förfester med tjejgäng, ölspel och stereotypa sportkillar. och en mysig kväll på kåren med mycket skratt, prat och pussar. och icke att förglömma, det obligatoriska adventsmyset med mallan och albin. idag har vi varit i skolan, hade föreläsningar från nio till tre med en sjukt entusiastisk lärare och många nya kunskaper. imorgon har vi två till föreläsningar, och jag bävar för att börja klockan nio igen. men sen tänker jag på den mörka tiden i mitt liv när jag började klockan åtta varje dag. så det här ska vi nog ta oss igenom! på onsdag är vi lediga i alla fall, och då ska vi ha födelsedagsfest för malin här hemma hos oss och sen gå till etage och festa vidare. sen är det föreläsning igen klockan nio på torsdag, men det är bara att bita ihop. det är ju så man gör. resten av torsdagen ska jag packa och sen träffa anna på kvällen, och sen bär det av söderut på fredag förmiddag. åh det kommer bli så fint. dessutom började ju musikhjälpen idag, så jag sitter här bänkad och tittar och lyssnar och bara myser. nu vet ni vad jag ska pyssla med de kommande dagarna in i minsta detalj! det känns väl bra? vad ska ni göra mina små skatter?
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: Mary

Perfekt att veta vad du gör finis! Själv ska jag fortsätta nedräkningen tills du kommer heeeeeeeeeeeem :)

2011-12-13 @ 19:40:09
URL: http://marypoynter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0