en decemberdag

idag är det lördag. jag är ensam i lägenheten för kim är i huvudstaden. jag ska alldeles snart äta lax och ris, och sen kommer malin hit så att vi är säkra på att jag kommer hitta till rätt buss och rätt hållplats. ikväll ska vi nämligen gå på hattfest på britsen. det är min första hattfest och det känns lite trixigt, för det här med hattar är ju ingenting för mig. men jag har letat upp mitt mest överdimensionerade diadem och hoppas att det räcker. sen ska vi gå på utsparksfest på kåren. jag har lite problem med att tänka att jag har bott här i en hel termin, men det är ju så det är. och nästa fredag åker jag hem och stannar hemma i cirka två veckor, det ska bli riktigt nice. nu saknar jag lokatten så mycket så jag håller på att dö.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0