återkomsten

nu trodde ni att jag hade glömt bort er va!
men det har jag ju inte. tänkte bara att det är bättre att träffa er på riktigt när jag nu ändå är hemma. och jag har ju hunnit med att träffa en del av er, men ändå inte alla. det är förbannat synd, men jag tänker att jag kommer ju hem fler gånger, och förmodligen ganska snart. så det är ju bra! den här julen har mest bestått av släkt och vänner, en liten juldagsfest på värmekyrkan och en hel del plugg. dessutom var vi ju på bio igår och såg på tinker, tailor, soldier, spy. det var riktigt bra, speciellt tom hardy. bästa killen. dock har det blivit alldeles för lite tid i stallet, men jag måste väl tänka att jag faktiskt har lämnat över till en annan generation nu. längtar ändå bara tillbaka så jäklarns mycket när jag väl är där. kan ju inte vara en del av mambsans liv på samma sätt längre, och det känns så sorgligt. nåväl. imorgon är det nyårsafton och jag ska vara hemma! vad tusan va! men det känns bra, ska bli nice att få äta god mat och önska lokatten gott nytt år. på söndag, dvs. i övermorgon, ska jag åka tillbaka till falun eftersom vi har seminarium på måndag. har lite blandade känslor, men i huvudsak ska det bli kul att komma tillbaka och träffa mina falunmänniskor igen. dom är ju trots allt ett härligt gäng.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0