som ett hjärta som vägrar sluta slå

nu är det lördag och jag äter vindruvor och lyssnar på det här fina. igår var anna på besök i stan och skulle sova över här hos mig, så vi gjorde en helkväll tillsammans med anders. vi åt på världens och sen gick vi till cromwell, där vi blev drygflörtade med, men sånt är ju aldrig kul. det är inte kul att behöva jobba för mycket. så vi blev trötta på dom och gick till puls istället, där man kan göra precis VAD SOM HELST eftersom man inte känner en enda människa. asbra. det var en fantastiskt fin kväll, och så vaknade vi imorse och mådde rätt bra och frukosterade ganska länge. vi tog en promenad runt fälten och sen följde jag anna till spårvagnen. hon är så himla fin, min lilla blomma. vi ska bli gamla tillsammans, det bara måste bli så.



ikväll kommer mamma och pappa hem från nås, så jag ska laga mat så att den är klar när de kommer. är ju en sån bra dotter. imorgon ska jag nog vara i stallet en sväng, och på måndag ska jag och kimsan (och lussan?) åka till falun och hämta nycklar och spana in lägenheten. åh det ska bli så himla spännande! vill bara börja inreda nu med en gång. det kommer ju bli spännande för er också, eftersom jag förmodligen kommer fota lite och sen visa hur det ser ut här. bloggar är ju så jäkla bra, det blir ju typ som att ni följer med mig till falun utan att vara där. så vi kan ha koll på varann. det är väl bra gullisar!
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: lussan

för jag ska åka till falun, för jag ska åka till falun, för jag ska åka till faaaluuun, fy fan vad det ska bli kul :) hej påre!

2011-08-14 @ 19:28:35
Postat av: Anonym

det bir super bra!

vi vill ha massor med bilder på hur dte kommer se ut.

före bilder & efter bilder! :D

2011-08-15 @ 22:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0