onsdagen

idag är det onsdag, men snart är det torsdag. idag har jag i alla fall hunnit med en hel del. till att börja med tog jag en promenad med sarafari. vi tog vår vanliga runda runt bjällbrunna, och jag tänkte att det kommer dröja ett tag innan jag får gå den igen. i alla fall med henne, för sara ska ju åka på jorden runt-resa med början nu i september. hon är helt galen. jag åker till falun och hon åker till bangkok. ingen ordning på nånting. efter promenaden åt jag lunch och åkte in till stan, för jag hade bokat klipptid. så nu är jag toppad och fräsch igen. man vill ju vara fin inför skolstarten liksom. sen gick jag till stadsmuséet för att prata lite med kicki och köpa lite grejer i deras finfina butik. efter det så gick jag hem till julia och fikade och pratade och tittade på när oswald sov :) så himla fint. sen gick jag en svängis på stan och köpte en pedalhink (viktiga grejer) och sen fick jag skjuts hem av pappa, för han var också i stan. när jag kom hem så fick jag byta om illa kvickt för då bar det av till stallet, och sen var jag där och pratade med maria lite och lyckades pussa lite på mambsan mellan hennes lektioner. imorgon är det min och mambas sista dag, det känns så sorgligt att jag inte ens vill tänka på det. sju år tillsammans är ju ändå en ganska lång tid. så imorgon ska jag åka dit innan lektionerna börjar och borsta och rykta och frisera och göra henne riktigt fin, så att jag kan känna att jag slutar med flaggan i topp. jag har förresten fått en ny dator och det här är första inlägget från den, känns nice!
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0