några filmer

nu har vi haft filmkväll två kvällar i rad. det är ju liksom det bästa av två världar, fina kompisar och fina filmer. i förrgår såg vi på bronson som var precis så bra och härligt konstig som jag hoppades, och igår såg vi på layer cake som var precis så bra som jag mindes den. det bästa var att jag hade glömt bort allting, men jag visste ändå att den skulle vara bra. så himla härligt. nu när jag har gett er två bra filmtips så kan jag luta mig tillbaka och dricka en kopp kaffe. snart ska jag ringa till vår nya bovärd, och sen ska jag åka till stallet. jag vet inte om vi ska gå ut ikväll. ska vi det gullisar?
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: lussan

kände att du glömde den bästa av dom alla; föräldrafällan! bästaste jue.

2011-08-10 @ 22:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0