ett litet livstecken

hej allihopa! jag vill bara meddela att jag lever och har det bra, vi har fixat internet nu så allt börjar bli i sin ordning. lägenheten är superfin och jag tänkte att jag skulle fota lite och visa er senare, när jag har fått undan alla påsar och allt stök. så att ni har nånting att se fram emot liksom. igår började vi skolan och det kändes bra, jag tror att det här kommer bli väldans intressant. imorgon har vi vår första föreläsning, än så länge har vi mest haft introduktioner och information. så det är lite mycket som snurrar just nu. igår var vi på fest på en strand, det kändes typ som en blandning mellan festival och scoutläger och nu har jag ett stort skrapsår på mitt knä. känns inte så nice, var ju typ tio år sen som man sist fick ett skrapsår. men det får vara okej, kan ju vara ett roligt minne om inte annat. hoppas att ni mår bra och att allt är fint. nu ska jag gå och leta efter nåt att äta och sen börja skruva ihop den sista hyllan, sen är allt tipp topp!
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0