naglar och snabba hästar

nu sitter jag här och målar nagellack enligt konstens alla regler på inrådan av kimsan. baslack, lack och överlack. väldans avancerat. idag har jag varit i stallet och hoppat mambsan med hjälp av maria. mamba är så himla glad och fin nu. igår var vi ute och skrittade i skogen i mer än en timme, älskar vädret och allting just nu. helt underbart. jag har legat på en filt på baksidan både igår och idag, och nu har jag råkat ut för en fräkenexplosion. det känns också rätt bra. imorgon ska jag lämna in min vinterkappa på kemtvätt, sen ska jag åka och hämta ut mitt körkort som redan har hunnit bli färdigt. det tog ju mindre än en vecka, hade förberett mig på typ tre veckors väntetid. men nejnej. nu är det dags för nästa lack, nämligen mitt nya vårfina rosa. köpte ett guldigt också. kanske ska ha en guldig nagel och resten rosa. det vore ju festligt. jag har förresten även fått mina drömskor i för tidig födelsedagspresent, av mammsen. de är röda och fina och bekväma, och det gör inte ens nånting att de har öppen tå. men nu ska här målas!
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: Tomellinor

Thank you for all your emails and help. I have solved my problems with your help and my life is now worth living. I cannot thank you enough for what you have done for me and want the whole world to know how grateful I am for you. Thank you thank you thank you.

2011-12-09 @ 07:38:40
URL: http://tomellinor.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0