en klipponsdag

hej gullisar! idag har jag och lussan varit i vilda bergen hos pollan och blivit klippta, verkligen noggrant klippta också. är mycket nöjd, känner mig fräsch nu. duktiga duktiga pollan. vi gick en sväng på stan också, pollan hittade fina kläder och sen köpte vi kaffe och satte oss och tittade på människor. min favoritsysselsättning. jag skulle dock kunna behöva bli lite mer diskret. menmen. igår var jag i stallet och tog ut mambsan i skogen igen, för det var så himla fint väder. så vi lunkade runt och tittade på fåglar och blommor och hade på det hela taget väldigt trevligt. julia kom till stallet och hängde lite med mig också, sen gick vi hem till mig och åt lasagne. mysdag. imorgon ska sarafari och adam komma hit, för jag ska baka scones till dom. och imorgonkväll ska jag hänga i stallet med maria och hennes brutna finger, hoppas att vi ska titta på mussekattens bebisar igen, kollade till dom igår med julia och de var ju så små och söta så man typ dog. speciellt en som var dalmatinerfläckig. gulligaste. men nu ska jag nog baka muffins, har lovat att maria ska få tröstmuffins att trösta fingret med. så hejhej.
p.s. valborg?
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0