en fredag med bomull i öronen

idag är jag jättetrött och allting känns grått. en del dagar kan det vara så. jag antar att det beror på att jag hade en kalasfin kväll med trixxarn igår, med korridorfest och republikhäng. det var jäkligt bra och jäkligt roligt. så nu har jag ägnat hela dagen åt att titta på beverly hills och att läsa, och så var jag i stallet en sväng nu på kvällen. snart ska vi äta, det blir tydligen tandoorilax. sen ska jag nog titta på min nyinköpta batmanfilm, med jack nicholson som jokern. hur bra som helst, och det var typ tio år sen som jag såg den sist. så det blir nog kul. fast jag kanske får för mig att gå och lägga mig istället, det blir ju lätt så. förresten så är det ju april nu! det är ju underbart. snart kommer våren på riktigt ju. jaja. ha en trevlig fredag kväll gullisar!
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0