en försommarfredag

idag är det fredag och jag har hängt i solen med trixxarn och kimse hela dagen. kom hem ganska nyss, och snart vankas det fisksoppa. en finfin fredag med andra ord. imorgon är det valborg och jag har köpt cider, för man måste ju fira att det snart är sommar. senare ikväll ska jag baka marys tröstmuffins, för när jag skulle ta itu med det i förrgår så saknades det en massa ingredienser. det var ju jobbigt. men nu är det dags! alldeles snart. jag har förresten bestämt mig för falun i höst, så jag och kimsan letar lägenhet och jag har börjat planera inredning. det kommer bli kanonfint. alla får komma och hälsa på! nu ska jag gå och titta på beverly hills och dregla över brandon, medan jag väntar på att maten ska bli färdig. ha en fin fredagkväll gullisar!
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: Mary

Tack tack tack tack för goda muffins :) det känns som att det redan börjat läka bättre tack vare dem :D ps. Jag kommer och hälsar pååååååå! ds

2011-04-30 @ 22:36:44
URL: http://marypoynter.blogg.se/
Postat av: lilla e

haha, tusse

2011-05-01 @ 13:13:25
URL: http://plusebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0