apelsinfromage

idag är det måndag och jag är på strålande humör! det har varit en kanonfin dag, med nästan tjugo graders värme och sol. vi grattade kimsan som fyllde 21 år med en liten prinsessbakelse och tårtljus, sen åt vi halvarsglass bakom linghallen och klagade på att det var varmt och soligt. jag fixade även fotot till körkortet, så nu är allt postat och klart och jag behöver bara vänta. dessutom köpte jag fram- och baklyktor till min cykel och monterade dom samt tvättade och putsade hela fordonet. så nu är den fullt funktionsduglig och jag ska nog ge mig av på en cykeltur imorgon. det har varit en väldigt effektiv dag, så nu ska jag kanske ta och sova en snutt. det blir bra det.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0