and i will never learn from this

helloooooo
idag är det fredag och jag ska snart cykla in till stan för en liten shoppingsväng med maria. ska köpa ett nytt nagellack och hittade en fin tröja på h&m igår. sen ska vi försöka införskaffa biljetter till karateklubben på påskafton, det kommer nog bli en finfin kväll känner jag på mig redan nu. igår var jag på stan med sara och köpte en regn/friluftsjacka. det känns också bra. den är lila och rosa. var även inne på biblioteket och lånade fyra böcker, det är härligt att läsa för att man vill igen. en annan intressant sak är att jag nu är inne på min sista vecka som tonåring, för nästa fredag fyller jag tjugo! vilken grej va. jojo. imorgon kommer håkan och spelar i flygeln och då ska jag gå dit och titta och lyssna och mysa. tror det kan bli riktigt fint. men nu ska jag försöka hitta nåt att ha på mig och fixa håret och sen ge mig av in till stan. ha en fin dag gullisar!
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: Mary

Att vi är! Vart vi än går så bara dyker de upp! Varsågod hjärtat, det var så lite så :) Och DU är bäst! Pussss <3

2011-04-16 @ 19:44:43
URL: http://marypoynter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0