underverk, ryggvärk, livsverk, kraftverk

här sitter jag och är helt hyper. och hungrig! fast jag är riktigt duktig på att äta nu för tiden faktiskt. har bara ett problem, och det problemet heter lunchlåda. känner mig inte särskilt road av tanken på det. måste ha med mig en sån imorgon. svårt alltså, känns ju som att man måste ha med sig något som är lite lagom. kan ju inte ta med mig nåt som andra människor tycker är äckligt, typ blodpudding. då dras man ju med den stämpeln forever, äckliga tjejen. men blodpudding är kanske inte så aptitligt att ta med sig i en låda förresten, hmm. kanske får bli pasta och kyckling, det känns neutralt och bra.

idag har jag haft körlektion och tuffat omkring inne i stan bland bilar och folk och grejer! det var fett. verkligen. sen gick jag en sväng på stan, var tvungen att införskaffa en ordentlig väska eftersom jag måste släpa runt på en sån jävla massa böcker nu för tiden. sen kunde jag inte motstå ett set med småsmå pyttiga prickiga kaffe/glöggmuggar. har ju så lätt för att falla för sånt ni vet.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0