kan andas igen

nu är första tentan avklarad! känns bra att ha det överstökat. var så jävla nervös imorse, trodde att jag skulle spy. och det var konstigt, brukar inte bli så nervös. vet inte vad det berodde på. fullmånen kanske.

idag har jag även träffat pollan och addis eftersom de är hemma, vi fikade och gick en sväng på stan. det var så himla kul, åh vad jag saknar dom. jag saknar er allihop! imorgon är det kulturnatt med trixxarn och addis och karateklubben, det blir hur bra som helst!
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: Kim

Är avis på er fika, saknar er!

2010-09-25 @ 03:16:09
Postat av: lilla e

åh kimse, vi saknar dig också!

2010-09-26 @ 17:24:44
URL: http://plusebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0