jag börjar minnas hur det känns att vara trött

nu är det lite fart i livet här! om inte annat så har jag i alla fall fullt upp hela tiden. hinner knappt med att tänka, och det är väl lika bra det. jag inledde alltså min höstsysselsättning, kursen litteraturvetenskap i linköping, i måndags. hade min andra lektion idag, och det känns väl bra. har hunnit prata med en del människor som är trevliga. jag är yngst i klassen. det känns konstigt att plugga tillsammans med folk som är så himla mycket äldre än vad jag är, de flesta ligger liksom drygt fem-tio år före mig. men men, det kan ju bli en bra erfarenhet det också. hur som helst så är det en jävla massa läsning (och då pratar vi inte om skönlitteratur) just nu, bara idag har jag läst typ 70 sidor. imorgon ska jag läsa lite till, och skriva en analys. woop woop.

jag hade körlektion idag också, och det går verkligen framåt hela tiden! det är så jävla kul också, och anders är fan bäst pollan! i tisdags var jag på riskettan i fyra timmar på förmiddagen, och sen hade jag teorilektion i två timmar på kvällen. resten av den dagen spenderade jag med att läsa till dagens lektion i linköping. behöver jag säga att jag trodde att jag var död när jag vaknade igår? har inte läst såhär mycket/gjort såhär mycket nytt på år och dar, det tar ett tag att vänja sig tror jag. men nu är jag ju på gång i alla fall. och är det nåt jag kan så är det väl att plugga. fast det kanske återstår att se.
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: lussan

det är bra ebbsan! kämpa på, du och bengan vettu :)

2010-09-03 @ 12:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0